Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2011 15:16 - В спора се ражда истината....., а дали е така?
Автор: violetflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13557 Коментари: 36 Гласове:
22

Последна промяна: 28.03.2011 15:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте! Регистрирах блог, не с идеята да пиша и споделям, а за да не бъда просто „анонимен”, защото все пак разговаряйки с някой ако не го гледаш в очите, то поне имай обръщение към него. Тези дни участвах в коментарите на двама интересни Блогъри и това, което ми направи най-силно впечатление бяха оставените коментари след постинга. Това ме подтикна да споделя и своето мнение и затова озаглавих настоящия постинг: „В спора се ражда истината...., а дали е така?!” Колко от нас са участвали в спор? Колко от нас са завършили спора? А колко от нас, след като са спорили с някой, са го убедили в своето мнение и то е било прието? Колко от нас са проявили агресия в убежденията си и какво всъщност са постигнали с тази агресия? Дали се чувстваме добре след спор или изживяваме обидите и несъгласието с нас? Ако се чувстваме добре, коя е тази част от нас, която е добре? Сигурна съм, че всеки от нас е спорил, а много от коментарите под постингите показват това. Но кога един спор има смисъл? Мисля, че само тогава, когато добрият тон се запази и думите на опонента, ни карат да се замислим. Макар и да не признаваме това, че все пак сме се замислили, ние започваме да изграждаме нова стратегия в мислите си и наистина допълваме нашите собствени възгледи с тези на опонентите ни, т.е спорът е имал значение и ни е накарал да направим още една крачка напред. Ние сме проявили осъзнатост, разбиране и приемане спрямо събеседникът ни и сме му дали правото да има мнение и да извърви собствения си път на развитие, докато достигне до Истината и да я приеме. Струва ми се, че всичко останало, извън добрия тон, е чиста проява на его, което ни кара да наложим своето мнение и насила да накараме опонента ни да го приеме, а ако има смелостта пък да го отхвърли, сме способни на такива грубости и обиди, че не веднъж и юмруци са летели /гледаме новини/. На кого е нужна тази агресия? Обиждайки, ставаме ли по-силни или подхранваме егото си и го караме да се чувства добре, а душата вътре в нас се разкъсва и не иска да приеме, че сме груби, че употребяваме сила. Такъв спор ни кара да се връщаме и връщаме към него, да преповтаряме и преразказваме думите си и накрая....., чувстваме се толкова изтощени, че дори изцедения парцал изглежда по- добре. Защо предпочитаме в спора да извадим Агресора напред, вместо да се опитаме да изслушаме доводите и мислите на другите? Защо вечно се защитаваме, сякаш цял взвод е застанал срещу нас и иска да ни застреля? От кого или от какво се защитаваме или отново егото ни изправя в позицията да се чувстваме застрашени и тогава с пълна сила важи правилото „Нападни, преди да бъдеш нападнат.” Защо не допускаме хармонията в спора, защо не допускаме любовта в спора, а за тях сме отредили място, само когато сме с някой насаме :)). Защо мислим, че когато не отстъпваме от позицията си сме по- силните и защо трябва да има победител? Защото отново егото ни излиза на преден план. Четох в една книга, че човешкото съзнание може да взима решения и да прави избори на едно от трите вътрешни нива- логика, интуиция, чувство, а понякога и на трите нива, създавайки възможност за още по-големи вътрешни противоречия. Интересното обаче ми се стори друго. На нивото на чувствата съществуват други пет нива, които са петте естествени чувства: скръб, гняв, завист, страх и любов. Ние като човешки същества е напълно естествено да изпитваме тези чувства, но какво се случва когато скръбта по загубата на нещо или някой се превърне в депресия; гневът към нещо или някой се превърне в ярост- хората са убивали поради своята ярост, войни са се водили, нации са се проваляли. Какво се случва, когато завистта се превърне в равност, а страхът в паника. Какво се случва, когато не знаем как да изразяваме любовта си и накрая, подтискайки я в нас я превръщаме в стремеж да властваме над чувствата на другия. Защо потискаме тези естествени чувства в нас и ги превръщаме в противоестествени, които пък се превръщат в наша същност и извадили меча напред сме готови да прегазим всичко и всеки, изправил се на пътя ни. Това правим в споровете. Водим битки да докажем кой е прав и кой крив и в спора забравяме, че всеки от нас носи Душа, ранима и нежна, и тази Душа се нуждае много повече от вниманието ни, отколкото егото ни. Тя е нашата интуиция, но ние отдавна сме спрели да слушаме вътрешния си глас и сме се оставили на егото да води своите битки, а ние да си мислим, че сме щастливи, когато сме депресирани след някой спор, когато сме яростни и прехвърляме това чувство върху най-близките си, когато сме ревниви, когато паниката ни е обхванала, а капакът на всичко е, че вместо да обичаме с душата си, егото ни налага да прикрием чувствата си, защото се страхуваме да не бъдем наранени. В този омагьосан кръг се въртим един цял, неосъзнат живот и си вярваме, че сме щастливи, когато наложим мнението и разбиранията си на другите, и сме горди, когато нагрубявайки сме оставили „противникът” ни да онемее. Благодаря, че прочетохте моите мисли и ще се радвам да поспорим :)!



Гласувай:
22



1. novienergii - Съгласен съм. Тогава е по-правилно ...
28.03.2011 15:47
Съгласен съм. Тогава е по-правилно да кажем, че истината се ражда в дискусията, а не в спора. Влезем ли в спор, трябва да имаме голяма сила на разума, пък и на духа, за да се измъкнем навреме преди спорът да се е превърнал в конфликт, от който никоя страна не получава нищо добро. А пък и за да водим обективна дискусия се иска доста честност и осъзнатост. Считам дикусиите за упражнение по духовност. Благодаря, че повдигна този въпрос.
цитирай
2. panazea - В спора не се ражда истината .
28.03.2011 15:48
И не защото искам да ти се противопоставям , но при последния спор , не само никоя от страните НЕ ЧУВАШЕ другата , но още отначалото се започна с обиди . И така - доникъде. Задънена улица.
Признавам , че съм горделива .
Признавам , че съм самомнителна .
Но ако човек представи истински аргументи , бих се опитала да разбера НЕГОВАТА теза .
Но в спора , не се търси Истината.
Това е боричкане , кой е по-по-най.
И затова ми се струва , че изобщо не БИВА да участвам в спорове.
Който ме разбира - ме разбира и без думи !
Който не ме разбира , няма да ме разбере , защото си е затулил ухото и не иска да слуша .
Е , аз за какво да участвам в такава Вакханалия? Няма смисъл.
Радвам се , че си регистрирана .
От писанията на хората си създавам образ за тях , макар и не съвсем точен . И после ми е по-лесно да контактувам , ако тази личност ми харесва интуитивно.
цитирай
3. amore - Чудесен постинг!!!!!!!! Накара ме да се замисля много дълбоко за ИСТИНАТА
28.03.2011 15:56
Според мен, Истината е само една - и тя е неутрална и толерантна. И събужда вътре в нас само чувствдо на Любов и просветление от осъзнаването й. Пълната истина е нещо, което те извисява в мислите и чувствата. А щом не си постигнал извисеност, то значи си възприел само частично истината. Когато егото в нас възприема останалия свят, то има тази характеристика да възприема само отговарящите на неговите търсения неща. Например - само тази част от истината, която подкрепя неговите непълноценни разбирания, само тази част от любовта, която отговаря на неговото несъвършенно търсене на топлина и покой, само тази част от хората, които отговарят на критериите на егото за личност и вътрешни устои /духовни или морални кодекси/. Ето защо, другата част от изброените неща предизвиква в ограниченото его агресия, или желание да разкъса инакомислещия - защото може би чувстваме застрашена собствената си индивидуалност /криворазбрана естествено/ и съществуване. Нека - попадайки в спор и поддържайки го - си зададем въпроса: какво в изказаното мнение предизвика в мен усещането за лична заплаха, та събуди агресора в мен? И защо агресора в мен излезе извън личния ми контрол, та излезе съвсем извън темата и започна да сипе обиди и заплахи на световно ниво? Ако в този момент си дадем сметка, че не самите ние - спокойни и добри по природа същества - водиме спора, а един узурпатор - егото, което замъглява мозъка и сърцето, то ще бъдем в състояние да спрем инерцията на нападателността. А след това можеме сериозно да се замислиме върху това, кое ни накара да излеземе извън контрол? И кой е господарят на нашия живот? Благодаря ти violetflame за постинга, защото ме накара да се замисля дълбоко и затвърди в мен идеята да напиша и аз нещичко в моя блог, който по принцип отворих само за да не бъда "анонимен" в коментарите си. Мисля и аз да разкажа нещичко от моето разбиране за Бог, за Любовта и за егото.
цитирай
4. amore - panazea, права си, че започвайки с обиди, това вече не е дискусия, а вакханалия
28.03.2011 16:01
разумния човек изслушва и дискутира, но когато никой никого не слуша, там истина изобщо няма. Има само воля за надмощие, а не желание за разбиране и още по-малко за търсене на Истината.
цитирай
5. panazea - Ами ако движещата сила е Справедливостта ?
28.03.2011 16:03
Ако някой е нападнал несправедливо някого? тогава какво?
Няма да се намесваме , щото не е наша работа ?
Отношенията между хората са много крехки и външната агресия , може да предизвика взрив от вътрешна агресия . Най-вече защото нападението е НЕСПРАВЕДЛИВО .
Това беше коментар към №3
цитирай
6. ladyvqra - Обичам да дискутирам, когато има такива теми
28.03.2011 16:04
Съгласна с Вас, в спора не се ражда истината. Спорът е гледна точка на истините на устващите в него. Да, в спорът не се търси Истина, а се налага такава, налага се собствената истина, независимо дали е користно или не и колко истински са аргументите. Ако повече се слушаме и най-вече9се чуваме, ако повече общуваме, без да налагаме мнение, тогава "спор" нямаше да съществува в нашия речник, а щеше да има само "дискусия", а в дискукията според мен се намират истините, защото тя ще е съвкупност от опитности и така, отново всеки ще избере тази опитност, която най-добре възприема за себе си.
цитирай
7. panazea - Към 4 и 6
28.03.2011 16:09
Искам да ви уверя , че всъщност много харесвам вашите коментари .
Просто дадох пример за скорошен диспут , при който не се стигна до никакво разбирателство .
Значи трябва да започнем от ПОДЛОГА .
Този , който предлага дискусията , предлага ли изслушване на мнения .
Така че двете страни да доближат позициите си и всеки да бъде ОБОГАТЕН от общуването ?
Ето тук е разковничето .
Кой започва диспута?
цитирай
8. ladyvqra - към panazea
28.03.2011 16:13
Дискусията се започва от втория, защото той представя своята истина, а в следващия даващ отговор, е вече разковничето, защото тогава се започва или спор, или дискусията
цитирай
9. amore - panazea, разбрах те :))
28.03.2011 16:19
И тона на постингите, и тона на коментарите трябва да бъдат хармонични, а не нападателни! Различията в идеите могат да бъдат представени по начин, който да бъде смирен и разбираем и за двете страни, защото все пак всеки има право на мнение. Права си, че трябва да се защити "нападнатия", но не с нападение, а с ясно изказване на логична мисъл и умиротворяващ тон. И аз смятам, че можеме само да обогатиме вътрешния си свят, приемайки толерантно мнението на другите. И аз харесвам твоите коментари, защото са разумни и умерени!
цитирай
10. violetflame - Благодаря на novienergii
28.03.2011 16:21
Съгласна съм, че дискусията е проява на осъзнатост и духовна извисеност. И то в смисъл на разбиране, приемане, постоянна връзка с Висшият ни Аз.
цитирай
11. panazea - В същност диспутът е започнат от violetflame
28.03.2011 16:24
Благодарение на нея , ние сега изказваме различни мнения .
Защото медалът има две страни .
Честно казано , аз мога да обърна мнението си на 180 градуса , достатъчно е да ме убедите !
Моята теза : Спорът зависи от хората , които го започват и тяхното желание да се достигне до ИСТИНАТА . Когато има желание , всеки уважава мнението на другия и приема неговата теза , ако тя е по- достоверна .
И никой не е велик или пък съвършен .
Като малки деца се учим от грешките си .
цитирай
12. violetflame - Благодаря ти, panazea!
28.03.2011 16:41
Харесвам това, което написа и всичко, което изреди е именно егото, това неуморно шило, което ни боде, докато не се предадем. Още по- съгласна съм с последното ти изречение, че от писанията на хората можеш да създадеш мнението си за тях. Все пак ние излъчваме енергия и когато четем, слушаме или просто усещаме думите на някой, вътрешното ни Аз ни подсказва дали да приемем думите или да ги отхвърлим. Ако от тях лъха блага енергия, те навлизат с чисто спокойствие в нас и ние я приемаме, макар и да има моменти, когато не сме съгласни с твърденията, но благостта ни е накарала да се замислим. Тогава сме готови за дискусия, която е заредена с осъзнатост, приемане и разбиране.
цитирай
13. violetflame - Аз също ти благодаря, amore
28.03.2011 16:54
Споделеното от теб, напълно съвпада с моите мисли....:)))) странно, явно наистина има случаи, когато можем да се съгласим с някой, без да подлагаме думите му на съмнение и без да изпитваме страх. Благодаря!
цитирай
14. violetflame - Относно Справедливостта
28.03.2011 17:10
Не се ли намесва отново егото ни да определяме кое е справедливо и кое не и то отново според нашите представи за добро и лошо. Не става ли въпрос вече за трети човек, който в името на справедливостта иска да защити друг. И тук наистина стои въпроса, нуждаем ли се от чужда помощ. Много пъти животът ни е учил да не предлагаме помощ, когато не ни я искат. Трудно е, когато сме в дадена ситуация, винаги да взимане правилното решение, затова е по- разумно /не казвам правилно/ да запазим нуетралитет, защото чуждите спорове и грижи не са наши. Ние имаме наш живот, който е изпъстрен с наши проблеми, за да сме такива егоцентрици и да се оглеждаме в несправедливостите на другите.
цитирай
15. amore - За справедливостта ........
28.03.2011 17:47
Когато преценяваме, че някой е "нападнат" несправедливо, можеме да изкажеме мнението си спокойно, обръщайки се към "разсъждаващата" страна на "нападателя". Аз също не запазвам неутралитет, когато попадам на развихрени атаки, но се старая да предизвикам ответната страна към успокояване и разсъждение. Искам да споделя с всички вас какво ми направи впечатление в скоро развихрил се спор - да не кажа жива война - в друг блог. Някои от участниците бяха достигнали такава инерция в нападението, че пропускаха и подминаваха коментари, в които се съдържаше много Истина, но никаква агресия. Същият текст, ако беше предложен с агресивност, а не с хармония - щеше да предизвика такава "патаклама" и всички участващи щяха да са разбрали какво е искал да каже авторът на текста, и тутакси щяха да го нападнат, а после и да го защитят. Затова си позволих да говоря за агресията като израз на егото - защото тя ни заслепява и не позволява да видиме Истината. Когато нашата справедлива защита не излезе от сърцето ни и чистия разум, а премине през призмата на егото и присъщата му агресивност - тя вече губи качествата си на справедливост, и се превръща в чисто нападение. Наистина довечера ще напиша и аз нещо в блога си. Май четейки и пишейки коментари под доста блогове - си съставих някакво мнение за динамиката на дискусията или спора. Искам да ги споделя и ще изчакам вдъхновението да ме посети :))) Благодаря ти, violet, че предизвика с мненията си толкова размисли и прозрения в мен. Благодаря и на всички, написали коментари под този постинг, защото всяко тяхно мнение ме развълнува и ме накара да се замисля и върху другата страна....... Все пак това е целта на дискусията - нали?
цитирай
16. edmond - Каква идилия. Цяла компания с ро...
28.03.2011 18:03
Каква идилия. Цяла компания с розови очила. Така обикновено разсъждават относително младите хора, които още не са се сблъскали сериозно с живота. По-възрастните хора вече са си научили урока и знаят, че за идеи и проекти се воюва с всички средства, културно но безкомпромисно. Никакви съглашателства, никакви компромиси. Спорът е война и няма смисъл да я започваш с помиренчески настроения. Не за друго, а защото опитният ти опонент също иска да спечели. Така стоят нещата, но на вашата възраст, човек все още е изпълнен с нежност и най-добри намерения. Така е нормално. За помъдряване има време.
цитирай
17. violetflame - До Лейди Вяра
28.03.2011 18:13
Колко мъдро казано: "...всеки ще избере тази опитност, която най-добре възприема за себе си." Наистина е така. Дали ще е спор или дискусия ако опитностите ни говорят вместо нас, наистина можем да изберем подходящата за нас, да почерпим мъдрост и отново да направим крачка напред. Затова уважавам Учителите /не в училище/, защото натрупания опит е ценен и защо да не се поучим от него.
цитирай
18. amore - Привет edmond!
28.03.2011 18:21
Правилно казвате, че в спора всеки иска да спечели. Затова тук коментираме, че правилната дума за културен разговор е ДИСКУСИЯ. Защото там никой не търси победа, а само разширяване на собствените хоризонти и по- ясно разбиране на това, което ни заобикаля. Не мисля, че помъдряването означава приемане на черногледството като естествено състояние. Аз търсех другото помъдряване - дълбокото разбиране на човешката психика и вселенските закони, чието разбиране ни дава РОЗОВИТЕ ОЧИЛА. Все пак възрастта ми е средна - 44 години, ако от бързо регистринане да съм пропуснала да ги упомена. И всички преживяни емоционални катаклизми в периода на формирането ми и търсенето на моето място под слънцето - ме доведоха до намирането на вътрешния ми център на равновесие, който обичам да наричам Вяра /или позитивно мислене/ - и съвсем съзнателно да си изработя и поставя Розовите очила. Не за да си създам изкуствена и изкривена реалност, а за да разбирам по-добре какво провокира агресивността, нетърпимостта и нетолерантността на всички, които ме заобикалят, и да намеря най-прекия път към тяхната чиста мисъл. Това някои го наричат и възпитание. Ще се радвам, ако повече хора започнат да виждат в розово, а не в черно или сиво :)) Сърдечен поздрав!
цитирай
19. panazea - Аморе , ще се радвам да напишеш твой постинг .
28.03.2011 18:26
Ще ми е приятно да навестявам твоя блог .
И въпреки , че някои не вярват във виртуалните приятелства , аз съм сигурна , че ще бъдем приятелки .
Обещавам , няма да споря с теб . Само ще слушам. Сега чакам постинг .
цитирай
20. amore - panazea.... Благодаря ти за прекрасните думи
28.03.2011 18:30
Искренно ме зарадва... Заради чисти хора като теб и останалите, чието мнение прочетох в този блог си заслужава да го направя. А аз искренно ще се радвам да дискутираме, защото и ти носиш Бог и истината в теб, както и всеки един от нас! Нека заедно да разширим познанието си за Любовта и приятелството. Приемам с радост приятелството ти!
цитирай
21. violetflame - Благодаря за комплимента, относно възрастта! Макар и относителна!
28.03.2011 18:35
Моите почти 36 години са ми показали доста от живота и определено с война не съм постигнала особено, а съм воювала. За себе си мога да кажа, че имам собствена фирма, която функционира добре, според моите представи. Едмон Дантес, не мислите ли, че войни се водят и ще се водят, но дали на словестното поле или на бойното, резултатите са все едни и същи. Винаги има убити и наранени. Аз, в името на идеята, проекта и победата не желая да използвам всички средства, просто си слагам розовите очила. Предпочитам да запазя човешкото си достойнство и да наведа глава, когато загубя и дори да направя компромис. Фирмата ми в тези времена на икономическото бойно поле функционира успешно и ви давам гаранция, че нито един мой партньор не е бил обиден и единствените средства, които съм прилагала, е чрез моето разбиране да провлияя и на другите. Ако сте забелязали, вътрешната душевност на човек е огледало на държанието му пред хората. Ако си агресивен и в лошо настроение, това моментално се отразява и на колегите Ви на работното място, и на семейството Ви и на приятелите Ви, но ако сутрин с усмивка поздравите колеги, съпруг/а, деца, приятели, гаранция Ви давам, че и те ще Ви отвърнат с усмивка, и така самият Вие ще повлияете на хората и обстоятелствата около Вас. Благодаря Ви за мнението, то е ценно за мен!
цитирай
22. natalia77 - В спора се ражда истината,но....
28.03.2011 22:14
истината е винаги сама!..
Поздрави и кошнички с усмивки!:)
цитирай
23. ladyvqra - към edmond
28.03.2011 22:32
Е, моите28години сигурно не са достатъчни като бройка, но ги нося с гордостта на млад, осъзнал се човек и с трепетно усещане в младото ми сърце, очаквам открилите се нови възможности, за по-нататъшен розов живот, защото онзи който не е победил с любов, не знае що е победа. Отново не налагам мнение, а обръщам внимание и приканвам, ако ти се воюва, воювай, но веднъж само опитай по другия начин, тогава избери.
цитирай
24. violetflame - Към Лейди Вяра
29.03.2011 09:07
Приеми моите благодарности и сърдечни прегръдки. Щастлива съм, че един млад човек излъчва такава стабилност и увереност!
цитирай
25. violetflame - Към всички!
29.03.2011 09:15
Скъпи приятели! Вие предизвикахте в мен вълна от чувства и емоции. Когато чета Вашите коментари съм изпълнена с все повече ВЯРА, че по земята ходят осъзнати и разбиращи същества, които свалиха меча и започнаха да "воюват" с Любов. Ако скоро сте виждали снимка на Архангел Михаил моля, обърнете внимание, че и той е свалил меча си! Щастлива съм, че за толкова кратко време тук, в блога, вече мога да се обърна към толкова хора и да им кажа: Приятел! Благодаря!
цитирай
26. magicktarot - И аз не мисля, че в спора се ражда истината.
29.03.2011 10:39
Истината е твърде относително нещо и е различна за всеки. Не говоря за Абсолютната истина, ако има такава - ясно е, че във виртуални (и всякакви) спорове и дума не може да става за проявление на Абсолютната истина.

Много зависи кой спори. В повечето случаи спорещите не са отворени към света и другите, не са склонни да приемат нови знания и перспективи в изградената си система - и оттам се получава едно перманентно каканижене - всеки на "своята истина". Който надвика другите - се приема за победител - условно казано. Защото при приключване на спора всеки си е отново със своята си истина, без грам да се е обогатил от знанията на опонентите. Единственото, с което е възможно да се чувства обогатен (спорно) е приятната емоция от сблъсъка - ако му е приятно да се сблъсква:)))
цитирай
27. violetflame - Здравей и на теб magiktarot!
29.03.2011 13:30
Напълно споделям мнението ти. Трябва много на сериозно да сме се взели ако считаме, че в спор ще намерим Абсолютната истина. Според мен тя е състояне на духа и можем в реално време да се докоснем до нея, но с агресия, сочене с пръст на "неверниците" и т.н. определено няма да достигнем тази осъзнатост. И забелязали ли сте как се чувстваме след спор? Не ви ли трепери сърцето, притока на адреналин е толкова силен, че това състояние ни изцежда от преживяната отрицателна емоция, защото определено е отрицателна. И най- интересното е, че след спор ние искаме и разказваме на всичките си приятели и близки и на който срещнем, как сме спорили и отново, и отново преживяваме този спор, това състояние. Накрая, като си легнем, все едно товарния влак е минал през нас. Що за емоция и приятно преживяване е един спор?
цитирай
28. анонимен - За мен сте още детска градина.
29.03.2011 23:18
Пожелавам ви щастие. Хабер си намате от истинския живот.
цитирай
29. novienergii - Искам да кажа на kushel, че като л...
30.03.2011 11:39
Искам да кажа на kushel, че като лечител всеки ден се потопявам в най-тежките и негативни енергии на хората. По-истински живот от този, здраве му кажи. И все пак именно любовта, радостта, лекотата и позитивното отношение имат силата да разтворят и трансформират тези тежки енергии. Често по време на сеанс виждам как болката, страхът, омразата се отдръпват и на тяхно място застава усмихнато, радостно и безгрижно вътрешното дете на човека. И това слага началото на изцелението. Мисля, че ще е добре за всички ни по-често да се връщаме в детската си невинност и чистота, ако искаме здраве, хармония и лично щастие.
цитирай
30. priqtel12 - Спорът трябва да е градивен,
30.03.2011 13:25
за да убедиш другите....а агресията и нападателния тон не са начина да сториш това....
Да бъдем хора и да се държим като такива смятам е условието за това.
цитирай
31. amore - Здравей, kushel! Уважавам твоето мнение, и разбирането ти за "реалния живот"
30.03.2011 16:13
Аз обаче в тези постинги търся допълнителни стимули и методи за да изградя "истинския живот" за себе си. За който много правилно казваш, че няма нищо общо със "реалния живот". Но е започнал от него и несъгласието ми да приема това изнервено и пълно с борба за оцеляване и доказване ежедневно състояние за НОРМАЛНО. Аз пак живея в Реалния живот, но по различен начин от преди. И този Реален живот наистина стана много по-приемлив и нормален, откакто го изпълних с увереност в себе си, Любов, хармония и толерантност. Затова продължавам да работя по задържането на това състояние на Истински живот, без да губя връзка със реалността, но без да губя и собственото си равновесие. Написах в 18. нещичко за това, а и първия си постинг посветих на "Нормалността на "ненормалния реален живот"". Сърдечен поздрав!
цитирай
32. violetflame - kushel, ти ме радваш от все сърце!
30.03.2011 19:34
Днес разглеждах твоя блог и останах приятно изненадана, но и с впечатление, че получаваш вътрешно удовлетворение и самочувствие, когато си накарал още един/една да те мрази. Не се ли изморяваш от тази вечна битка? Твоите приятели и близки явно са страховита гледка, след като са заслужили правото да бъдат в твоето пространство. Е, ние не водим тази борба и въпреки това те харесваме и обичаме, именно защото носиш своята уникалност със себе си. Ако отрека твоята уникалност, това значи да отрека и моята. Ние от яслата няма да се натрапваме на тези от първа група. Ще ви наблюдаваме от страни.... пък дано пораснем!
цитирай
33. анонимен - backlink building service
16.08.2011 22:40
This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!
цитирай
34. анонимен - back link service backlink services
25.08.2011 05:09
page rank backlink seo engine optimization <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> buying backlinks
цитирай
35. анонимен - keyword ranking tool backlinks services
26.09.2011 23:44
increase page rank seo submission <a href=http://xrumerservice.org>improve pagerank</a> backlink builder
цитирай
36. анонимен - знакомства вологда череповец
01.12.2011 04:32
<a href=http://www.zrhm.aptekaon.in/znakomstvo-doshkolnikov-s-trudom-vzroslih.html>Знакомство дошкольников с трудом взрослых</a>
<a href=http://www.elelsinveli.prog-office.com/luchshaya-anketa-na-sayte-znakomstv.html>Лучшая анкета на сайте знакомств</a>
<a href=http://www.fuxqy.aptekaon.in/vakansii-uchitelya-za-granicey.html>Вакансии учителя за границей</a>
<a href=http://www.qora.aptekaon.in/znakomstva-s-inostrannimi-mujchinami.html>Знакомства с иностранными мужчинами</a>
<a href=http://www.jbsh.aptekaon.in/chat-znakomstv-zaporoje.html>Чат знакомств запорожье</a>
<a href=http://www.okhz.aptekaon.in/znakomstva-kazahstan-taraz.html>Знакомства казахстан тараз</a>
<a href=http://www.hnqf.aptekaon.in/odnoklassniki-znakomstva-onlayn.html>Одноклассники знакомства онлайн</a>
<a href=http://www.yrzph.aptekaon.in/vakansii-rukovoditelya-direktora-bratsk.html>Вакансии руководителя директора братск</a>
<a href=http://www.gorlovka.nxfree.com/seks-znakomstva-slutsk.html>Секс знакомства слуцк</a>
<a href=http://www.nvtqj.aptekaon.in/nalogoviy-yrist-vakansiya.html>Налоговый юрист вакансия</a>
<a href=http://www.mnvn.aptekaon.in/znakomstva-intim-v-naberejnih-chelnah.html>Знакомства интим в набережных челнах</a>
<a href=http://www.yuk.aptekaon.in/znakomstva-dlya-invalidov-v-kieve.html>Знакомства для инвалидов в киеве</a>
<a href=http://www.vesyz.aptekaon.in/rabota-v-gatchine-svarshikom.html>Работа в гатчине сварщиком</a>
<a href=http://www.swsv.aptekaon.in/realnie-istorii-znakomstv.html>Реальные истории знакомств</a>
<a href=http://www.lssx.aptekaon.in/znakomstva-s-cely-sozdaniya-semi.html>Знакомства с целью создания семьи</a>
<a href=http://www.gerca.amania.web.id/brachnie-znakomstva-v-moskve.html>Брачные знакомства в москве</a>
<a href=http://www.tgawy.aptekaon.in/vakansii-v-danon-chehove.html>Вакансии в данон чехове</a>
<a href=http://www.vop.aptekaon.in/ctg-2-1.html>Галактика знакомств 7 0</a>
<a href=http://www.kqds.aptekaon.in/mamba-ru-seks-znakomstva.html>Мамба ру секс знакомства</a>
<a href=http://www.bahchisaraj.byshare.net/sluzhba-znakomstv-sumi.html>Служба знакомств сумы</a>
<a href=http://www.syth.aptekaon.in/znakomstva-harkov-mamba.html>Знакомства харьков мамба</a>
<a href=http://www.ofiw.aptekaon.in/katok-ru-sayt-znakomstv.html>Каток ру сайт знакомств</a>
<a href=http://www.vasilevka.eudisofthosting.com/seks-znakomstva-emanzhelinsk.html>Секс знакомства еманжелинск</a>
<a href=http://www.sycsr.aptekaon.in/access-sovmestnaya-rabota.html>Access совместная работа</a>
<a href=http://www.mlox.aptekaon.in/znakomstvo-s-fakerami-kartinki.html>Знакомство с факерами картинки</a>
<a href=http://www.rthy.aptekaon.in/seks-znakomstva-minet.html>Секс знакомства минет</a>
<a href=http://www.valpi.aptekaon.in/rabota-voditelem-s-ejednevnoy-oplatoy.html>Работа водителем с ежедневной оплатой</a>
<a href=http://www.emporymeate.goclickhost.com/znakomstva-porno-rostov.html>Знакомства порно ростов</a>
<a href=http://www.cskut.aptekaon.in/rabota-v-konsulstve-finlyandii.html>Работа в консульстве финляндии</a>
<a href=http://www.alchevsk.free4webhost.com/znakomstva-bogatiy-muzh.html>Знакомства богатый муж</a>
<a href=http://www.okhz.aptekaon.in/znakomstva-s-jenshinoy-volgograd.html>Знакомства с женщиной волгоград</a>
<a href=http://www.lyvpg.aptekaon.in/sberbank-vakansii-sergiev-posad.html>Сбербанк вакансии сергиев посад</a>
<a href=http://www.belogorsk.byshare.net/map5.html>Знакомства в усть цильме</a>
<a href=http://www.qgq.aptekaon.in/znakomstva-nikolaev-devushki.html>Знакомства николаев девушки</a>
<a href=http://www.epif.aptekaon.in/seks-znakomstva-v-kontakte-besplatno.html>Секс знакомства в контакте бесплатно</a>
<a href=http://www.lfle.aptekaon.in/intim-znakomstva-v-almate.html>Интим знакомства в алмате</a>
<a href=http://www.bershad.gettingstart.com/gde-nayti-sayt-znakomstv.html>Где найти сайт знакомств</a>
<a href=http://www.mkz.aptekaon.in/znakomstva-v-petrozavodske-bez-registracii.html>Знакомства в петрозаводске без регистрации</a>
<a href=http://www.vofaw.aptekaon.in/vakansiya-fotograf-fotostudiya.html>Вакансия фотограф фотостудия</a>
<a href=http://www.omf.aptekaon.in/znakomstva-seks-foto-porno-video.html>Знакомства секс фото порно видео</a>
<a href=http://www.aue.aptekaon.in/znakomstvo-dlya-vzroslih-lydey.html>Знакомство для взрослых людей</a>
<a href=http://www.sbeco.aptekaon.in/poisk-raboti-moskva-na-domu.html>Поиск работы москва на дому</a>
<a href=http://www.dwof.aptekaon.in/intim-foto-znakomstva-besplatno.html>Интим фото знакомства бесплатно</a>
<a href=http://www.zbarazh.kedija.com/map2.html>Мусульманский сайт знакомств казахстана</a>
<a href=http://www.sycsr.aptekaon.in/osobennosti-raboti-rieltora.html>Особенности работы риэлтора</a>
<a href=http://www.omf.aptekaon.in/znakomstva-v-cheboksarah-24open.html>Знакомства в чебоксарах 24open</a>
<a href=http://www.gorlovka.nxfree.com/znakomstva-besplatno-bez-registratsii-cherepovets.html>Знакомства бесплатно без регистрации череповец</a>
<a href=http://www.eixt.aptekaon.in/fortuna-agentstvo-znakomstv.html>Фортуна агентство знакомств</a>
<a href=http://www.volnjansk.webtesto.info/map4.html>Секс знакомства в нн</a>
<a href=http://www.frge.aptekaon.in/valeriy-meladze-sluchaynoe-znakomstvo.html>Валерий меладзе случайное знакомство</a>
<a href=http://www.sapg.aptekaon.in/rovno-seks-znakomstva.html>Ровно секс знакомства</a>
<a href=http://www.lens.aptekaon.in/kiss-sayt-znakomstv.html>Кисс сайт знакомств</a>
<a href=http://www.omg.aptekaon.in/seks-znakomstva-taynie-vstrechi.html>Секс знакомства тайные встречи</a>
<a href=http://www.jnszw.aptekaon.in/vakansiya-administrator-gostinici-odessa.html>Вакансия администратор гостиницы одесса</a>
<a href=http://www.gorohov.teapotcosy.com/sayt-znakomstv-g-sumi.html>Сайт знакомств г сумы</a>
<a href=http://www.qora.aptekaon.in/ctg-1-6.html>Секс знакомства досуг</a>
<a href=http://www.enau.aptekaon.in/sayt-onlayn-video-znakomstv.html>Сайт онлайн видео знакомств</a>
<a href=http://www.yjrd.aptekaon.in/znakomstva-bdsm-v-saratove.html>Знакомства бдсм в саратове</a>
<a href=http://www.rizu.aptekaon.in/sayt-seks-sving-znakomstv.html>Сайт секс свинг знакомств</a>
<a href=http://www.mnvn.aptekaon.in/klub-znakomstv-v-ekaterinburge.html>Клуб знакомств в екатеринбурге</a>
<a href=http://www.biofi.aptekaon.in/departament-organizacionno-kadrovoy-raboti.html>Департамент организационно кадровой работы</a>
<a href=http://www.wyka.aptekaon.in/forum-seksa-lybvi-i-znakomstv.html>Форум секса любви и знакомств</a>
<a href=http://www.fcvuw.aptekaon.in/svyaznoy-voronej-rabota.html>Связной воронеж работа</a>
<a href=http://www.qlb.aptekaon.in/znakomstva-v-donecke-ukraina.html>Знакомства в донецке украина</a>
<a href=http://www.frge.aptekaon.in/seks-znakomstva-v-georgievske.html>Секс знакомства в георгиевске</a>
<a href=http://www.gajsin.amania.web.id/ukr-net-znakomstva-onona.html>Ukr net знакомства онона</a>
<a href=http://www.jbsh.aptekaon.in/gorod-rostov-na-donu-znakomstva.html>Город ростов на дону знакомства</a>
<a href=http://www.yfizh.aptekaon.in/rabota-v-g-pushkin-vakansii.html>Работа в г пушкин вакансии</a>
<a href=http://www.xsug.aptekaon.in/belgorod-obyavleniya-znakomstva.html>Белгород объявления знакомства</a>
<a href=http://www.nmlp.aptekaon.in/znakomstva-g-magnitogorsk.html>Знакомства г магнитогорск</a>
<a href=http://www.lyvpg.aptekaon.in/vakansii-v-magazine-kira-plastinina.html>Вакансии в магазине кира пластинина</a>
<a href=http://www.esb.aptekaon.in/sms-znakomstva-novosibirsk.html>Смс знакомства новосибирск</a>
<a href=http://www.dxf.aptekaon.in/znakomstvo-dlya-seksa-v-nikopole.html>Знакомство для секса в никополе</a>
<a href=http://www.qorf.aptekaon.in/ukrainskie-seks-znakomstva.html>Украинские секс знакомства</a>
<a href=http://www.kaqvb.aptekaon.in/municipalnie-finansi-kursovaya-rabota.html>Муниципальные финансы курсовая работа</a>
<a href=http://www.pmq.aptekaon.in/besplatnie-kodi-na-galaktiku-znakomstv.html>Бесплатные коды на галактику знакомств</a>
<a href=http://www.dyjta.aptekaon.in/ovir-moskovskogo-rayona-chasi-raboti.html>Овир московского района часы работы</a>
<a href=http://www.borwjov.goclickhost.com/besplatniy-sayt-znakomstv-barnaul.html>Бесплатный сайт знакомств барнаул</a>
<a href=http://www.fcvuw.aptekaon.in/ctg-5-4.html>Работа в москве вакансии в зао</a>
<a href=http://www.genichesk.amania.web.id/intim-znakomstvo-v-kerchi.html>Интим знакомство в керчи</a>
<a href=http://www.vlwed.aptekaon.in/voenkomat-primorskogo-rayona-chasi-raboti.html>Военкомат приморского района часы работы</a>
<a href=http://www.lyhn.aptekaon.in/znakomstva-komu-za-30-moskva.html>Знакомства кому за 30 москва</a>
<a href=http://www.volochisk.tvrf.biz/znakomstva-irkutsk-s-telefonami.html>Знакомства иркутск с телефонами</a>
<a href=http://www.sxr.aptekaon.in/seks-znakomstva-rf.html>Секс знакомства рф</a>
<a href=http://www.vinnica.addmyads.com/onlayn-znakomstva-ryazan.html>Онлайн знакомства рязань</a>
<a href=http://www.zkldg.aptekaon.in/vakansiya-direktor-reklamnogo-agentstva.html>Вакансия директор рекламного агентства</a>
<a href=http://www.belgorod-dnestrovskij.byshare.net/rambler-znakomstva-i-obshenie.html>Рамблер знакомства и общение</a>
<a href=http://www.ojk.aptekaon.in/znakomstvo-so-spartancami-foto.html>Знакомство со спартанцами фото</a>
<a href=http://www.berezhany.hipacia.info/znakomstvo-s-okruzhayushim-mirom-chistyakova.html>Знакомство с окружающим миром чистякова</a>
<a href=http://www.hnqf.aptekaon.in/intim-jurnal-znakomstva.html>Интим журнал знакомства</a>
<a href=http://www.zqxpa.aptekaon.in/voronej-vakansiya-marketolog.html>Воронеж вакансия маркетолог</a>
<a href=http://www.lens.aptekaon.in/seks-znakomstva-lezbi.html>Секс знакомства лезби</a>
<a href=http://www.bar.masterinstant.info/znakomstvo-s-parnem-po-telefonu.html>Знакомство с парнем по телефону</a>
<a href=http://www.obtaitblelago.vivawebhost.net/znakomstva-bez-registratsii-v-bratske.html>Знакомства без регистрации в братске</a>
<a href=http://www.vasilkov.eudisofthosting.com/seks-znakomstva-v-gorode-video.html>Секс знакомства в городе видео</a>
<a href=http://www.utnj.aptekaon.in/forum-znakomstv-foto.html>Форум знакомств фото</a>
<a href=http://www.sgmv.aptekaon.in/ctg-3-1.html>Знакомство иркутск мамба</a>
<a href=http://www.jcws.aptekaon.in/seks-znakomstva-v-serove.html>Секс знакомства в серове</a>
<a href=http://www.ileh.aptekaon.in/gorod-znakomstv-v-minske.html>Город знакомств в минске</a>
<a href=http://www.ikmws.aptekaon.in/santehnik-montajnik-vakansii.html>Сантехник монтажник вакансии</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: violetflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30256
Постинги: 2
Коментари: 42
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930